* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

nedeľa 27. augusta 2017

Cestujeme #1 Môj pobyt v horách

Dočkala som sa toho. Konečne sme po niekoľkých rokoch znova vyrazili do Tatier. Už som sa tam dlho chystala, no vždy sa niečo vyskytlo, alebo to práve nebol ten najlepší nápad. A tak som si zaspomínala na Tatry, ešte keď som tam chodila ako malá. Všetko to tam bolo rovnaké ako predtým, no bolo pekné znova to vidieť :)

1.Deň
Prvý deň sa niesol v únavnej nálade, pretože sme dlho cestovali, no keď sme prišli, šli sme sa naobedovať do reštaurácie U Lenky, kde varili úžasný kurací vývar. Úplne som sa zamilovala ♥ a to ešte nehovorím o tom, že som si ho dávala na obed každý deň :D Hneď potom sme si šli na izbu trošku oddýchnuť a možno o hodinku sme vyrazili na Štrbské pleso, kde sme sa poprechádzali a znova šli do ubytovne.

2.Deň
Keď som sa ráno zobudila, vstala som s vedomím, že dnes pôjdeme na Solisko. Na nešťastie v noci som sa veľmi dobre nevyspala, pretože postele boli 3 a my sme boli štyria, tak sme museli dve postele spojiť a spať na nich tri. A bála som sa, že nebudem vládať. Zrejme to tak aj bolo, no nebola som sama a s menšími prestávkami som došla do cieľa. No len po Chatu pod Soliskom, pretože na Predné Solisko som si už netrúfla. Musím taktiež uznať, že cestu mi spríjemňovali stromy, ktoré voňali po celých Tatrách a nádherné kvety, či celková príroda, ktorá bola naozaj krásna. No ešte predtým sme sa išli prejsť na Malé Štrbské pleso, ktoré sme prešli len do polovice, pretože by sme nestihli vyjsť do obeda na Solisko.

Malé Štrbské pleso

Cesta na Solisko

Áno, tieto ružové kvety boli na každom rohu, a tak sa im nedalo vyhnúť. Urobila som si z nich kamarátky. :)

3.Deň
Tretí deň sme mali všetci svalovku, a tak to bol znova oddychový deň. Prešli sme sa na Štrbské pleso,  Malé Štrbské pleso (tentokrát sme ho prešli celé), k Jazierkam Lásky, šli sme sa pozrieť na stánky a pár vecí sme si kúpili, naobedovali sme sa (áno, znova kurací vývar) :D a myslím, že do večera sme už boli iba v ubytovni. O 21:00 sme začali hrať karty: (ak to poznáte), tak sme hrali hru Kent, pričom sme sa dosť nasmiali a celkovo tam bola skvelá atmosféra. No na štvrtý deň som sa tešila najviac, lebo som chcela ísť na Vodopád Skok, no a čo sa nestalo. Nebolo mi veľmi dobre a bolelo ma brucho, vážne by som to asi nezvládla. Dúfala som, že keď sa vyspím, tak to prejde, ale kto vie, čo by sa stalo, keby som začala liezť s tým bruchom po skalách :/

Malé Štrbské pleso

Jazierka Lásky

4.Deň
A tak šiel ocko so sestrou na Vodopád Skok a ja s mamkou sme zostali, aby sme balili veci domov. Oni všetko postíhali, vrátili sa a stihli sme sa aj naobedovať a o 11:14 sme šli na zubačku. A potom sme znova miliónkrát prestupovali :) Ale nie, asi len 3 či 4-krát. Ale bol to naozaj skvelý výlet. Teším sa zase o rok. Dúfam, že to bude znova také pekné a že pôjdem aj na ten môj obľúbený Vodopád Skok.